Reklamace, výměna a vrácení zboží

Vrácení a výměna zboží

Pokud vám vybraný kousek nesedí nebo nesplnil vaše očekávání, žádný problém. Zboží nám můžete do 14 dnů od doručení vrátit nebo vyměnit za jinou velikost či barvu. Vrácené zboží musí být nenošené, nepoškozené a v původním obalu. Prosíme, zabalte jej pečlivě, aby se při přepravě nepoškodilo. Ideálně využijte obal, ve kterém jsme vám balíček poslaly. Nezapomeňte přiložit formulář pro vrácení či výměnu zboží.

Balíček zašlete na adresu: Anna Musilová, Ke Hřišti 2407, Černošice 25228. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme, vrátíme vám peníze zpět na účet. Standardně to bývá do 7 dnů od převzetí balíčku. Pokud by bylo zboží poškozené nebo viditelně nošené, může být částka ponížena.

Reklamace

Každý kus prádla pečlivě kontrolujeme, než ho odešleme. Pokud by se ale stalo, že dorazí s vadou, něco chybí nebo došlo k poškození během přepravy, moc nás to mrzí. V takovém případě uděláme maximum pro rychlé vyřešení. Pro urychlení reklamace nám napište na info@liera.cz a uveďte: vaše jméno a příjmení, číslo objednávky, popis vady + fotografii, váš e-mail a telefon.

Balíček zašlete na adresu: Anna Musilová, Ke Hřišti 2407, Černošice 25228 spolu s vyplněným reklamačním formulářem. Zboží má záruční dobu 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). Reklamaci vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění.